Thursday, March 1, 2012

My ( Anthony TONY Quinn )Tues. Morning Poem, 2/ 28 / 2012 / Je M'Am I Amuse I / Enrich Learn Fun Blast Have:Inspired By Mondovino Fabrice, Anne-Marie


Here are my Two Tuesday Morning Poems that I wrote on February 28th, 2012 that I hope you enjoy inspired by my wine-tasting at Mondovino in Winchester, Virginia on the Monday the day before, February 27th, 2012 ... cheers, TONY


Je M'Am I Amuse I
Enrich Learn Fun Blast
Have
Did Yest With Fabrice Walt
Anne-Marie Quel Coincid
Da Da Dance Nous Trois
Nous Quatre Chez Fran
Chez Depot De Kysela
Son Warehous Les Vins
Vigners
Ra Ras Rones Rhones Cell
Phone
Phone The Nourits La Comida
L'Espace Enorme De Circuler
Dire Bonjour A Alexandre
Cristophe Faire Mes Croquis
De
Voir Carol Oui Champion 1969
Quel Merveil De Me Promener
Oui Si Claro Con Anne-Marie
Cherchons Oysters Trois Types
Les Meme Mais Grown Different
Parts Of Virginia Maryland Je
Crois What Spreads To Taste
The Cotes Du Rhone Dry Rose
Of
Mordoree Then Fabrice's Tavel
Rose
Aussi Quel Plaisir De Intruduir
A Anne Marie Les Vins Blancs
Rien De Virginie Mais Doug
Fabbioli ETait La Sans Vins
De
Lui En Toute Cas Nous Avons
Deguster Bien Manger Bien
Parler Avec Sourire Et Des
Rires Avec Des Argentans Des
Italiens De Veneto Bavarder
Meme Fran Avec Le Pauvre
Il Bien Travailler Nous
Plaisanter Avons Si Bien
Quel Chance Meme Aux
Autres Expliquer Chercher
Meme
A Boire A Manger Pour Les
Autres Notre Grande Inspirat
Ration Joie A La Etre Tous
Ensembles Tous Les Pais
Langues
Mais Le Francais Riche Bien
Entendu
Exprimer Par Anne-Marie
Et Tony
Ses Moments La Chercher
Meme
La Muse Francaise Belle
Avec
Couloir/ Scarf Aquamarine
D'Elle
Un Vin Rouge Australiene Avec
Un Peu D'Age Pour Aller Avec
Le Fromage On A Trouve
Le Champagne 1969 De Carol
Pour Ca!

Le 28 Fevrier, 2012 Mardi matin ev voiture avant de commencer mon travail , en Virginie en ce moment en pensent de Mondovino avec Fabrice et Anne-Marie Delorme de DOMAINE De La MORDOREE a Tavel, France. Merci Fabrice et Anne -Marie! Anthony ( TONY ) Quinn

No comments: