Thursday, December 22, 2011

4 Of My Morning Poems Of Tuesday, December 10th, 2011 : Cheers & Merry Christmas 2011 / Thinking Of Roy Cloud?!

Here are my two Tuesday Morning Poems of December 11th, 2011, enjoy them ... I think I am thinking of Roy Cloud and his book : " To Burgundy And Back Again ". Cheers and Merry Christmas 2011! Anthony ( TONY ) Quinn


To On Cloud Si Oui
So Taken Idee Cette
Deja Cloud Nuage
Nueve Nine Nine
All His Ours All Now
My Oh My All Todas
Mine!
Roy's Book To Burgundy
( To Alsace I Add! )
And Back Again Fun Funny
I Smile Smirk Laugh In
Glee So Happy Comme Je
Suis Content! Il Faut Aussi
Ajoute Le Rhone De Vitir
Ius De Celline Son Marie
Parce Que J'Aime Bien
Voillot Mas J'Adore Tempe
Ca me Plais Infiniment
Marc L'Ours Le Bear En
Anglais Je Vois Son Image
Clair Et Vife Son

#3 le 10 Decembre, 2011 Mardi matin a 9:444AM en voiture en Virginie, a beautiful fall, blue sunny skies morning ...


Sourire Ses Cheveux Longes
Le Smile Calme Et Belle
Et Enrichesant De Sa Femme
Anne-Marie Les Rouges De
Ses Cheveux Et Roy Il Parle
De Ses Jambs Ses Legs
Longes I Was Focused Too
Much On Her Face Her Gentle
Her Kind Regard 'N It Was
Hiver Avec Les Manteaux
Too Much Clothing 'N Yet
There Four Us Were At Cleve
Cleveland Park All Smiles
All Radiant Golden Tempe
Tempest Orage Nuage Alsace
Biodynamic Of Soil Of Place
Golden White Wines A Parade
Of Different Soils Grapes The
Place Le Lieu Qui Trumpe
Le Vignes Now That's Saying
Something Comme Ca M'A Plu
Infinement Ma Visite Avec Marc
Et Marie Anne Reviens Encore
Toujours Bienvenues!

#4 Le 10 Decembre, 2011 Mardi matin en voiture en Virginie on a cool, brisk, fresh, blue skies sunshine /// I'm loving this fall morn, going to work on this beautiful fall morning. Cheers, Anthony ( TONY ) Quinn

No comments: